HTML

Lábnyomok

vigyázok rád, nehogy kőbe üsd a lábad...

Friss topikok

  • David Kalamayzer: Pedig minden egyszerű az ember teszi bonyolultá (2015.09.02. 13:06) valami van, ami nem egész
  • Gomba: hát...imádom a blogod olvasgatni:) (2007.08.02. 11:54) a kulcs
  • nesi: ne sírj Kucsi! rendes kutyus ez a bundás, vissza fogja adni a dzsinnek a lámpást, csak egy picit m... (2007.06.30. 18:40) dzsin
  • cseker: Én meg egyszer leforgatom a filmem. (; (2007.05.04. 09:04) a mester álma

2014.05.18. 14:56 nesi

futni jó, futni hasznos, de futni veszélyes

 

Minden időben, minden helyzetben.

Bármikor megtörténhet.

 

Történt ugyanis, hogy elmentem futni. Ez önmagában egy nagyon jó és hasznos időtöltés. Nem egy felkavaró sztori, amit most leírok, de vannak helyzetek, amelyek megkövetelik, hogy egy margószéli felkiáltójelet biggyesszek a velem történt események mellé, amely emlékeztet arra, hogy a valóság néha igen szürreális.

Történt tehát, hogy elmentem futni. (Ez azóta is jó és hasznos időtöltés.)
Jött egy fehér autó. Dudált. Végül leintett, gondoltam útbaigazítás. A srác a hangsúlyából ítélve enyhén törte a magyart és megkérdezte: „Van erre valahol egy masszázs?” Naivitást színlelve elmagyaráztam neki, hogy van, igen, de már nincs nyitva. Kissé csalódott arc, majd zavartan megkérdezte, hogy „Nőket nem tudok?”… - Mindjárt gondoltam, hogy a lényegre tér -… „Nem akarok egy kis pénzt keresni?” … „Ne értsem félre, nem szex… nem akarok pénzt keresni?” Gondolván, hogy minden pénz jól jön ebben a mai világban, fogtam magam és beültem mellé…

…a történet így is végződhetett volna, ha nem azzal válaszolok, hogy NEM. Szóval nem kerestem pénzt. A lényeg azonban nem ez, hanem ez: lányok, asszonyok, nők ha egyedül mentek sportolni, akkor mindig legyen nálatok gázspré/vagy egyéb védekezésre alkalmas eszköz…vagy fussatok gyorsaaaan! Mint én!

 

*nes*

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nesi.blog.hu/api/trackback/id/tr227186115
süti beállítások módosítása