HTML

Lábnyomok

vigyázok rád, nehogy kőbe üsd a lábad...

Friss topikok

  • David Kalamayzer: Pedig minden egyszerű az ember teszi bonyolultá (2015.09.02. 13:06) valami van, ami nem egész
  • Gomba: hát...imádom a blogod olvasgatni:) (2007.08.02. 11:54) a kulcs
  • nesi: ne sírj Kucsi! rendes kutyus ez a bundás, vissza fogja adni a dzsinnek a lámpást, csak egy picit m... (2007.06.30. 18:40) dzsin
  • cseker: Én meg egyszer leforgatom a filmem. (; (2007.05.04. 09:04) a mester álma

2007.08.25. 17:56 nesi

hazafelé

Címkék: feljegyzés

mintha minden a visszájára fordult volna...

én jöttem, ők meg ugyanúgy ott ültek, mint minden reggel, csak az én irányom volt más. ők beszélgettek olyan dolgokról, hogy dolgozni kéne, meg pénzt keresni, én meg arra gondoltam, milyen jó lenne behunyni a szemem, és fel sem ébredni holnapig, hogy végre helyes irányban állhatnék a tengelyen, amikor a napfelkeltét az ágyamból nézhetem és napnyugtakor még az utcán sétálok.

nehéz szembenézni a hajnallal. nehéz nem dideregve küszködni a vassúlyú pillákkal. nehéz elbújni a fénytől, mikor minden ragyog.

miért is viaskodom?

hagyom. legyen.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nesi.blog.hu/api/trackback/id/tr46148824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása