HTML

Lábnyomok

vigyázok rád, nehogy kőbe üsd a lábad...

Friss topikok

  • David Kalamayzer: Pedig minden egyszerű az ember teszi bonyolultá (2015.09.02. 13:06) valami van, ami nem egész
  • Gomba: hát...imádom a blogod olvasgatni:) (2007.08.02. 11:54) a kulcs
  • nesi: ne sírj Kucsi! rendes kutyus ez a bundás, vissza fogja adni a dzsinnek a lámpást, csak egy picit m... (2007.06.30. 18:40) dzsin
  • cseker: Én meg egyszer leforgatom a filmem. (; (2007.05.04. 09:04) a mester álma

2013.05.16. 09:46 nesi

Címkék: szomszédok buszos utazás

Szomszédok
20130516. fejezet / 5. jelenet

Bőhm bácsi és Lenke néni a buszon

„Elöl nem szállhatok le? Csak két megállót megyek!” kéréssel fordul Bőhm bácsi a buszsofőrhöz, aki megkéri, hogy hátul szálljon le. Bőhm bácsi ekkor elindul: "Micsoda modern busz ez! Ilyet sem láttam még! Én már nem modernülök ehhez a világhoz, elég vén vagyok. Jaj bocsásson meg, hogy a lábára léptem!" Lenke néni higgadtan válaszol. "Nem történt semmi, drága uram." Bőhm bácsi hajthatatlan: "Ha nem történt semmi, akkor is bocsánatot kérek. Sőt már előre is az elnézését kérem, ha valami olyat teszek, ami kellemetlen." Lenke néni szívélyes kérdést intéz felé: "Segíthetek a leszállásnál? Mikor jelezzek?" mire az öreg Bőhm így felel: "Vak is vagyok már, alig látok, hát hol vagyunk?" Lenke néni eközben egy pirosan világító apró gomb megnyomásával jelzi a sofőrnek Bőhm bácsi leszállási szándékát, aki egy meghatott „Oh” felkiáltás után szelíden nyugtázza: „Experientia est optima rerum magistra.”

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nesi.blog.hu/api/trackback/id/tr267186079
süti beállítások módosítása