HTML

Lábnyomok

vigyázok rád, nehogy kőbe üsd a lábad...

Friss topikok

  • David Kalamayzer: Pedig minden egyszerű az ember teszi bonyolultá (2015.09.02. 13:06) valami van, ami nem egész
  • Gomba: hát...imádom a blogod olvasgatni:) (2007.08.02. 11:54) a kulcs
  • nesi: ne sírj Kucsi! rendes kutyus ez a bundás, vissza fogja adni a dzsinnek a lámpást, csak egy picit m... (2007.06.30. 18:40) dzsin
  • cseker: Én meg egyszer leforgatom a filmem. (; (2007.05.04. 09:04) a mester álma

2013.04.18. 16:30 nesi

vadlúd voltam

Címkék: vers Áprily Lajos Csernák János Vadlúd voltam

Áprily Lajos : Vadlúd voltam  

 

Valamikor vadlúd voltam,
vadludakkal vándoroltam.

Nagy tavakért lelkesültem,
tengeren is átrepültem.

Őszi fényben és homályban
fel-feltámad régi vágyam:

társaimmal útrakelni,
fényt és felhőt úszva szelni.

Majd ha végem itt elérem,
vadlúd-formám visszakérem.

Jóbarátok, ismerősök,
hogyha jönnek bíbor őszök,

nézzetek fel majd az égre,
égen úszó vadlúd-ékre,

s ezt mondjátok eltünődve:
újra vadlúd lett belőle,

s most ott száll a V-seregben,
hangja szól a fellegekben.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nesi.blog.hu/api/trackback/id/tr187185893
süti beállítások módosítása